Sophia ala' Lillis (ironi)

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - No

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Yes, Nigel,

är du kär just nu? - ja

- Tio frågor om dig själv

namn? - Sophia Perez

när fyller du år? - i sommar jaoo bre

några piercingar? - Öronen! och naveln och in the dangerzone ;););)

vad har du på dig just nu? - ingenting, helt naked!

vilken årstidtid är bäst? -Höst! slaskigt och äckligt är helt min grej!

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - varenda! Varje dag ger något unikt!

vad tycker du mest om hos dig själv? - mitt rumphål!

vad är du bra på? - göra bort mig själv framför främmande

vem älskar du mest på denna jorden - Alla underbara djur och fåglar i naturen!

vad hade du i svenska? - ...

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - ensam...


- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? -  jag delar allamina hemligheter med min rumpa

vem är den roligaste av dina vänner? - Vänner, jag har inga vänner.. jag är mobbad!

vem är mest partyprisse? - min högra fot!

vem är den du helst har filmkväll med? - min vänstra fot!

DET VAR JU INTE 10 frågor?!

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - faktiskt.. min rumpa där igen

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - bajs

vem är farligast i din familj? - Lillebror min

vem är coolast? - JAG

har ni något husdjur? mina bröder

vem har du mest gemensamt med? - min rumpa och jag pratar samma språk

vem står för underhållningen? - det gör jag och min rumpa tillsammans!

vem sover du oftast med? - mamma!



10 frågor om idag!

vad har du gjort? -skola

har du varit glad idag? - 10%

har du varit ledsen idag? - jag är emo, jag är alltid ledsen!

har du gjort något bra idag? - suttit på en bänk

vad ska du göra nu? - gå och bajsa

vad har du ätit idag? - ingenting, hatar mat

har du duschat idag? - nej, vaddå duscha?

är du trött nu? -nej fifän

vad händer imorgon? - ska väll sitta på en parkbänk då också

går du i skolan? -när jag inte skolkar

har du varit i skolan idag?  - ja fifän

- ANNAT

Hur mår du just nu? - lite bajsnödig bara

har du piercat dig? -Öronen och naveln fifän

Är du hungrig nu? jag är älltid hungrig ?

Vad är klockan nu just nu? - 21:14

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se ocfh gosupermodel.com

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? -  psyk- sjukhuset

Vem ringde du senast? - jenny busringde mig precis:( lyckat haah! (sophias riktiga ord)

Vem sms:a till dig senast? - Niklas tror jag (sophias riktiga ord)
 
du till senast?
-Niklas tror jag (sophias riktiga ord)

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 5 sekunder sen

det du träffa din farsa? - 2 sekunder sen

 

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - Nej, Lena Philipsson is the shiiit man

Har du sminkat dig idag? -nej

Vad för smink? Jag sa ju inge smink!

 

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? -nej jag är emo

Vilket är ditt favoritband? - Arvingarna (dansband in my heart)

 

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? -nej jag är en luffare

Har du fler än 3 jeans? - nej jag är en luffare

Har du fler än 5 tröjor? - LUFFARE SA JAG

 

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - när jag sminkar mig ja, väldigt sällan då

Använder du wax? - alltid, tillochmed i rumpan

Använder du ögonskugga? -bara i näsan

Använder du kajal? - för att måla ihop mina ögonbryn så det blir bara ett ögonbryn.. såå sexy

Använder du hårspray? -för att hålla fast armhåret

Använder du volymspray? - and again, armhåret

Andänder du mousse?  - nej

Använder du deodorant? - nej, vad är det?

Använder du skinspray? - alltid! vad nu det är

Använder du parfym? - christina svettiglera

Använder du läppglans/läppstift? - lypsyl is the shit man

Använder du brunkräm? - Inte längre, luktar inte gott :( (sophias riktiga ord)

Använder du rouge? - Nepppppp (sophias riktiga ord)

Uppsatt hår eller hängande? - hängande framför ansiktet, så man inte ser mina ögon

Plattar/lockar du håret varje dag? - JA! jag satsar på skallepär

Duschar du varje dag? - vad är en dusch?

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - det är ju lite svårt när jag redan bitit av dom?!

 

Alla söta svar är gjorda av Lillemor, men det är meningen att det ska föreställa Sophia mohahahah  



Kommentarer
Postat av: N

det här va nog den töntigaste svaren jag har sätt -_-

2010-01-23 @ 12:39:57
Postat av: ´Lillis

jocke! du är tönt

2010-01-23 @ 18:16:27
Postat av: JJoakim

neeej da

2010-01-24 @ 02:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0