solna, hem till lillis & donken

jag är fixad och klar, eller ja linserna är inte på än men snart!
Jag ska åka iväg till Solna och lämna lite böcker åt min mamma sen ska jag hem till Lillis, sen efter det vet jag inte. Kanske käka? Är iallfall vrålhungrig, har vart det sen klockan 2 på morgonen.

Klockan 18 idag ska jag träffa Amaro tillsammans med Daniel, haha vi ska typ träffas på donken och käka sen vet jag inte. Men det blir kul att träffa en person jag inte träffat på länge



Klockan 23.00 på Mtv idag visar dem en av Muse's spelningar, tror inte att det är direktsänt men ska iallfall kolla, eller va det nästa fredag? xD Ska iallfall se efter eftersom dem är kungar!
Daniel ska kolla med mig, MUSEPOWER!
okej jag börjar bli  lite nördig nu. 
Ska nog börja rulla! 

hejdå!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en fin fredag! =)

2010-01-08 @ 15:39:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0