snorkråkor och droger...

DET ÄR KALLT SOM SATAN UTE!

Mitt snor (som är i min näsa, just in case) har frusit till is. Inte kul, kan knappt få in luft i lungorna. Inte nice alltså.

Anyway, pappa ska typ  hämta mig om en timme eller något. Vet fan inte vad som händer då men jag hoppas på att han slösar lite pengar på mig. Nu ska jag koppla in min Ipod till datorn och låta den ladda sen lägga mig på sängen eller sätta mig i soffan. Chillpill mannen. Känner mig rastlös men hög.

Vad ska ni göra idag? :-)


btw, ni som inte tål ord som snor utan att känna er äcklade kan ju dra för jag skriver bajs i varenda inlägg, ser ni? Nu finns ordet "bajs" även i detta inlägg, wundeföl. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0