O.M.G

HEEEJ SMÅ KAKOR!!


okej, jag skojar men är på bra humör, men det lär vända fast för tillfället njuter vi av denna stund fylld av hopp och glädje! Anyway kom hem för en stund sedan, tog bussen 20:46 härifrån med Lillis, för at hämta lite stuff. Sen gick vi runt och så tog vi bussen 21:35 som egentligen kom 5 minuter sent typ för det är så jävla satans piss kallt!!!

OMGOMGOMGOMGOMG. På bussen i HB så gick Elias, Malkolm, Angelo och Hellen på HA-HA andra gången idag men det var kul  för jag glömde ringa dem så vi kunde göra något... D: DUMMA SOPHIA! Anyway kul att träffa Malkolm igen, sist jag träffade han var typ i september eller i sommras tillochmed, det var iallfall skitlängesen, mark my words. Men det var kul att se han igen! Så vi snackade tills jag gick av :(
Åh nu är jag glaaaaaad!

Det känns som att jag har hittat tillbaka till något jag har och saknat länge idag, gammal vänskap. Jag och Lillis ska börja umgås med andra nu inte bara i den cirkeln vi är instängda i, det har vi iallfall tänkt. Nytt år, inte för att jag tror allt blir bättre men ändå. Längtar till sommarn, som fan för då blir det fan kul, NO DOUBT.
Nu ska jag prata med Lillis, gissa vad vi ska prata om?! RÄTT


fan vad jag är fjollig, nu ska jag gå dö. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0