mycket lång text, 03/02/2010

Va? Vadå dålig uppdatering..? Jag, dålig update? Nej nej det är liksom inte min stil…

Jag har uppdaterat som bara den, 3 inlägg per dag, 4-5 vissa andra, ellerhur?

 Eller typ inte haha!

Anyway, kom precis hem, har varit och hälsat på hos min moster, hennes fiance (vad heter det på svenska, sambo eller?) fyllde år så vi åkte dit och grattade, brorsan och jag orkade inte stanna kvar längre.

 Igår var  jag med Marie, vi kollade på film hemma hos henne, först köpte vi chips, dip & läsk sen gick vi hm till henne, fast det blev lite komplikationer först. Efter filmen satt vi typ kvar i hennes rum och ppratade, sen bestämde vi oss för att gå ut, det var svinkallt ute men vi lekte i snön ändå, det var kul. Sen gungade vi en stund och så fick jag sällskap till busskuren pch tills den kom. Hade jättekul med Marie! :D

När jag kom hem var jag blöt och skitfrusen, det gjorde ont typ överallt, dumma kyla!

Satte mig framför tv:n och kolla på Harry Potter som min brorsa lyckligtvis redan bläddrat fram till, sen kom Lillis en kort stund efter och vi stack till prisxtra för att köpa godis, chips & läsk. På vägen dit hade jag jättekul för jag gled fram, asso jag gick inte men sen ramlade jag mitt på gatan, HAHAHAHAH men det gjorde ont som satan i höftbenet, jag såg säkert ut som en gammal tant bakifrån efter det grymma fallet. Jag garvade skitlänge när jag låg kvar mitt på gatan… kunde verkligen inte sluta.

 

Nu ska jag typ göra ingenting, typ gå & dö hejdå.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0