kista.... haha

Hellu !
Idag vaknade jag runt halv 10/10 något sådant. Vid 2 var jag i Kista med mamma och mina bröder. Hjälpte storebrorsan inne på Brothers, han köpte ett par snygga chinos. Sen mötte vi upp pappa. Mamma lämnade Santi med pappa och min lillebror följde med, sen gick vi mot New Yorker, där kollade jag runt lite och så köpte jag ett par coola skor. Vid kassan såg jag en snygg tröja som var på rea så jag provade den, mamma köpte den med. Efter det gick vi in på Lindex, där kollade jag på bh:ar, gick och prova, köpte tre stycken. Inne på Lindex stötte jag på Elias, Angelo och Hellen så jag stod och prata med Elias och Angelo en liten lång stund medans mamma stod i kö till kassan. Längesen jag umgicks med dem… Men Angelo fråga iallfall om jag ville hänga med dem till Helenelund och käka pizza med dem :D Jag sa att jag skulle vara med Lillis, vilket jag ska, väntar på henne just nu faktiskt… Men då sa han att jag kunde ta med henne också. JAG VILL VARA MED så gärna för dem är så sköna att hänga med. Anyway ska ringa Elias så fort Lillis är här och se ifall dem inte vill käka på donken i Rissne istället för jag har inget busskort, FUCKIN SHIT!

Om dem vill så blir det en chillkväll, en skön kväll! Annars får det bli någon annan dag, annar jag dör. underhållning behövs!

Ah juste, såg Kevin och Andre i min klass i kista, hälsade på dem. :D
Trodde fan ett tag att jag skulle träffa alla jag kände... Haha

Blogg.se är segare än en sköldpadda just nu så jag vet inte om jag orkar blogga mer idag…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0