haha, subway + donken + galen pirat = magrutor?

Tjenare! Kom precis hem...

My day


As usual skolan, as usual sjukt roliga raster men tråkiga lektioner. Slutade cirka 15.00 men stannade kvar i området och umgicks med "M" typ till halv fem då jag gick och hämta Lillis som också var i närheten för att dra hem till mig. Så vi åkte hem till mig och lämnade väskorna sen gick vi mot Hallonbergen och tog 506 för att käka middag på Subway. Fun! Asgott var det! Sen köpte vi glass på donken. Shit, det fanns en tant/gubbe(vetefan var det var) som hade typ en lapp för det vänstra ögat som vi såg och jag och lillis typ börja asgarva som fan för att han börja typ "vicka" på huvudet och pipa, var tvungen att sätta mig ner när vi egentligen skulle springa ut för att vi skratta så jävla högt. så vi gick ut och lugnade ner oss sen gick vi in igen sen kom de där tanten/gubben(?) emot oss Lillis och jag började garva igen, Lillis sprang iväg snabbt som blixten och lämnade mig medans han kom närmare, kunde i nte röra mig för jag garvade så jävla mycket fast jag trodde att han skulle slå mig. Fast det gjorde han/hon inte utan han typ pep när han gick förbi mig. Anyway askul! jag dög.

haha, har fan fått magrutor fifän.

Kommentarer
Postat av: LIFE LIKE SHIT

Det var en trevlig dag med "M" :)

2010-01-24 @ 21:58:06
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0