galet igår alltså

Goodmorning!

ligger i sängen, brevdiv mig ligger den här saken som är ungefär 178 cm lång. Hon sov över höhö. Anyway, shoppade igår igen (i torsdags köpte jag strumpor & ett halsband hihi minishopping). Börjar faktiskt ta Lillis & Mariams ord på allvar nu, dem säger att jag är en shopaholic & att jag shoppar hela tiden. Allvarligt, blev lite rädd igår haha men jag shoppar inte hela tiden men jag vet att jag gör det lite väl ofta... Men ÄNDÅ!

YALLFALL!
Igår köpte jag:
Stentvättade jeans leggins.
Lipsmackers som luktar fanta &cola, omg yummie!
Ett skärp på 50% off.



Lillis ska köpa en tröja idag, ett par leggins, lipsmackers & ett par handskar. FUN!
juste orkade inte uppdatera igår, vi satt typ framför datorn och garva rövarna av oss, sen började jag ladda över bilder som jag skrev sen var jag bara inne på Fb och webbade lite med en kompis, HA-HA lillis drog ner mitt linne och gjorde så jag flasha mig D: men han sa att han inte såg nåt, hoppas han talar sanning annars slår jag han på onsdag.

OMGOMGOM EYECANDYEYECANDYEYECANDY!




bilder kommer snart, ska bara byta namn på alla, fuckin bajs varför ska det vara så jävla jobbigt för?!

Kommentarer
Postat av: lollu

Noo way!!! Att du skrev bajs bajs bajs....Det var ju två full & hela papper!!! SÄG NU SANNINGEN!!!!! >:z....!!!!!!! SNÄLLA :)

2010-01-31 @ 13:02:52
URL: http://lolluz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0