fick en ny dator

Fick den här söta datorn igår kväll, där av gick jag inte ut.



Installerade allt som behövdes, Itunes, Spotify, Voddler osv!

Varför fick jag datorn som jag inte ens bett om? Ingen som helst aning men jag är glad ändå. Den verkar jättebra än så länge. Det enda negativa nu då är att jag inte har några låtar på Itunes längre, hade runt 120 kanske lite fler på den förra datorn. Marie save me!

Ska leta efter min usb-kabel eller ms2 kort-insert så jag kan ladda över mer än 600 bilder från mobilen till datorn!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kolla in min blogg

2010-01-23 @ 12:14:36
URL: http://mandislove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tack sötnos

2010-01-23 @ 17:13:31
Postat av: Anonym

Tack

2010-01-23 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0