tvättbräda all day!

kom precis hem. Åkte som sagt hem till pappa, pappa försökte få mig fet. Glass, kakor & mer mat... Typiskt bolivian beteende hehe... Nej men iallfall är sjuk IGEN, WTF MAN?! så jag låg mest slökolla på inspelade idol avsnitt, halvt vaken halvt sovandes. Usch verkligen inte hälsosamt att vara såhär sjuk så ofta. shit.

yallfall, dagen: Vaknade vid 7 någonstans, svarade på lite sms som jag oturligt nog inte hann svara på innan jag somnade igår kväll vid 11 tiden (HA-HA) ytterst ovanligt att jag somnade vid den tiden men så var det. Var fett otaggad på "promenaden", gick till skolan. Mötte Amin & Danilo på bussen. Men kunde inte prata med dem för Lisa steg på så jag satt & samtala med henne hela vägen till skolan. Woaw längesen jag snacka med henne... Iallfall.

Vi skulle ju gå runt råstasjön+lötsjön, så jag gick med Danilo, Lillis, Niklas & Mariam tills Mariam dissade oss för Tania :(

heheh det var fett kul, (os-guld till mariam & Marocko vadfan hahahahahah) sen kommer polackerna på andra plats. Hhaahha wihooooo.. Iallfall all utnyttjade att jag var sjuk & svag så dem mulade mig & puttade mig hela tiden. buhu. Det var iallfall kul, rätt sällskap hahaahah.......................................
Efter det gick vi på lunch, hehe jag åt typ 5 mackor & 2 tallrikar. Jag gamade hehe... Efter det satt vi i övre korridoren & kollde på en "dansuppvisning" & garvade rövarna av oss, fy helvete fick ont i magen. Mariam & Danilo började skojbråka så jag la mig i, sen kom Amin & la sig i han med, sen Niklas, sen Marcus. Sen slutade det med att jag slapp undan (skillz) & att dem lekte med Mariam. Har foto & video bevis hahahaaa. Efter det gick vi & hämta våra skridskor, sen åkte vi skridskor, lekte lite på isen.

Lalalalalalal tråkigt, efter det åkte vi till skolan, luffade där tills dem slängde ut oss alla :(


hhahahaah ingen ville dra hem så vi tog 505 mot solna för att luffa där, hahah vår lärare gick också på den bussen, jag har fått tvättbräda hahahahahaah vi garvade så jävla mycket på bussen . Sen i Solna där vår lärare också gick av bestämde jag & Danilo oss för att "stalka" hennes,  så vi gjorde det & efter ett tag märker hon det. Hon blir rädd, stannar upp & går åt ett annat håll. Hahahahaha helt sjukt. Sen insåg vi alla att det var DÖTT i solna så vi åker till Kista (hahahah vilka jävla luffare vi är!). Hahaha i rulltrappan på väg ner till tågen trycker Amin på stopp knappen och manglar mig så jag nästan ramlar ner :( sen en snubbe längre ner ba: Vad gör ni? Är det kul eller?

hahahha vi slapp undan hahaha, sen på tåget det var ännu roligare, några vuxna män kollade in mariam när jag gjorde så det såg ut som om hon smekte sig själv. ahahahahahahahahhaahhaahahhahahah garvar fortfarande.. Iallafall, vi gick runt i kista och skämde ut oss mer, jag & Mariam tappade bort Niklas, Danilo & Amin. Vi smsar dem sen dem svarar typ 5 minuter efter när vi börjar koka. fattar inte att jag har spenderat så lång tid på att skriva allt det här haha.
DET ÄR INTE ENS ALLT, vadafaaaan.

Iallfall i hallonbergen när vi gick av tåget för alla ville hem & ÄTA MAT så gick Mariam, DAnilo & Niklas av före mig & Ain, så när jag & Amin håller på att gå ut ur dörren så ska en kille in (han & jag garvade åt en annan sak först) båda vi ser han, Amin vänder sig om och kollar på mig, jag kollar på han och båda börjar låta såhär : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHHAHA HAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHA i typ 5 minuter, herregud. Kunde inte sluta garva kunde knappt andas hahahahah, Niklas, Mariam & Danilo fattar typ ingenting! MEn snubben som gick på tåget hade världens största mustasch Och världens fågelbo på huvudet, ahhahaahahahahahah asso shit ni anar INTE hur ont jag fick i magen när jag lugnade ner mig :(


Men jag har inte garvat så mycket på länge, needed!


har bilder på mobilen, vi kanske tar det sen, måste ladda över dem först! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0