fuckin shit, this sucks

det är inte sällan jag har problem, jag har mer än ofta någonting som tynger ner jag mig varje dag fast jag inte visar det. Jag har alltid något jag vill säga, på sätt och vis få ut ur mig. Det behövs. Det dåliga är att det inte finns någon där som lyssnar. Ingen bryr sig riktigt, dem hör vad jag har att säga men inte mer, dem lyssnar inte. Jag är så jäkla trött på att hålla det mesta inom mig. Jag är så trött på att alltid vara den som lyssnar på mina vänner när dem har prolem, när dem vill prata, säga vad jag tycker, ge mina "råd" men aldrig få någonting tillbaka när jag väl ber om det. Jag ber om 10 minuter för att få ut något jag vill, personen jag säger det till hör men vad säger den? jag får knappast "råd" eller åsikter, allt jag får är ett "OK" eller "oj, vad dåligt". Det känns som att jag ställer upp för er men inte ni för mig. Det är väl inte konstigt att jag inte vill dela med mig av mycket om jag ändå inte får det stödet som jag gör mitt bästa för att ge er, jag får det aldrig tillbaka. Jag vet inte vad jag ska göra eller vem jag ska vända mig till. Jag mår dåligt innerst inne, jag hatar allt, verkligen allt. Så jävla trött på att hela tiden ge men aldrig få, det finns kvällar jag gråter mig till sömn. Jag blir tagen för givet. När jag behöver hjälp finns inte en enda jävel där för mig, ingen kan ta sig tid att hjälpa mig. Det känns som att jag har kommit till den punkten där det redan är försent att prata med någon om allt jag känner, försent för skadan är redan skedd dock har ingen hjälpt mig att reparera den, ingen har ens försökt. Jag orkar inte mer av det här. Jag mår så jävla dåligt, jag är så jävla besviken och trött på allt & alla. Men ändå, vad kan jag förvänta mig?
Jag är så trött på att ifrågasätta mitt liv varenda dag utan att komma fram till någon slutsats, ja vet inte vad jag gör här & varför just jag lider, jag är så trött på att falla utan att någon tar emot mig. ingen bryr sig om mig & alla ignorerar det jag känner och mina dystra blickar, ingen bryr sig om att även jag kan gråta. Jag mår sämre än skit och jag spricker snart.
Jag hatar allt det här och jag vet inte vad jag gör på den här planeten, jag hör verkligen inte hemma här

Det enda jag kan göra är att hjälpa mig själv,precis som jag har gjort i hela mitt liv.



Jag är mitt egna ljus & jag slocknar snart.

Kommentarer
Postat av: simone

Likadant för mig, trött på att ifrågasätta livet.. jämt!

2010-02-03 @ 17:08:19
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: nattis

hoppas allt löser sig..:(

2010-02-03 @ 20:26:55
URL: http://snatalie.blogg.se/
Postat av: joakim

vet hur du känner ;) hoppas du inte menar mig jag ger mer and vad jag tar XD

2010-02-04 @ 00:27:07
Postat av: LIFE LIKESHIT

nej jag menar inte dig Joakim, jag vet att du ger mer än du tar. Du äger

2010-02-04 @ 00:31:52
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Postat av: joakim

haha ävan fast jag gillar att ta får man ju inte alltid som man vill det blir bara att man ger istället haha efter som att jag hjälper hällre andra en mig själv :)

2010-02-04 @ 00:35:00
Postat av: LIFE LIKESHIT

samma här, därav mitt inlägg. Har gett så mkt att jag inte har haft prata ut med någon när jag behövt.

2010-02-04 @ 00:41:52
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Postat av: joakim

öööö du vet att det bara e att ringa eller be mig logga in på msn :O:S:D

2010-02-04 @ 00:43:55
Postat av: LIFE LIKESHIT

Ja jag vet men vill inte vara för jobbig, har ringt dig ett antal gånger redan hehe! Du har verkligen varit bra stöd dem gångerna jag har pratat ut med dig<3

2010-02-04 @ 00:49:05
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Postat av: joakim

haha ofta du stör. du stör aldrig bara så du vet varför skulle du störa för :S hahaha :$

2010-02-04 @ 00:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0