ugh, jag vill sova...

ugh, orkade inte skriva något igår efter skolan, jobbig dag. Inte nice dag, var på ytters dåligt humör när jag kom hem, käkade sen gick jag & la mig, vaknade vid 6 ungefär, pappa kom in i mitt rum och fråga varför jag var på dåligt humör & om det hade hänt något. Ville inte berätta men han sa : "jag gissar på att du behöver cola!" grymt! hur visste han? Jag kunde såklart inte tacka ne så vi åkte ner till prisextra och köpte cola, chips, kakor osv, tröst mat haha...(?) Sen vid 7 kom Lillis, vi var i mitt rum nr2 för i mitt vardagliga rum finnns det inget lyse, nice var det iallfall. Hon hade damp för SL's bussar gick åt helvete. Så vi snackade lite, hon berättadse att hon hörde när jag flippade och skrek på johan, hahahahahhaahahahahaahhhaahah.

OJSAN glömde plugga till matteprovet vi har imorn, bra sophia, bra! Ett plus är ju att du suger på matte, fuckin shit!

jaja ska till skolan om en timme ungefär har idrott, slutar klockan 11.20 eftersom vi har halvdag för att vi ska på teater (hamlet) på kulturhuset i stan kl 6 med skolan, den slutar väl runt 10 tror jag, hujedamej inga valfria platser :( kommer somnaaaaa! Jaja det betyder väl att jag inte kommer skriva förrens imorn eftersom jag & lillis har lite planer efter skolan också, yaaaaaaaaaaaaaaaaaay! :D


justejustejuste, mycket på en gång nu men fick MVG på mitt So proc, det som var mest wierd var att när jag skrev det så tänkte jag "fanfanfanfaaaan, det här går så jävla dåligt, jag kommer typ få IG" men icke sa nicke! :D
Jag var fett nervös inför provet, det var den veckan efter att jag hade vart sjuk & gick på antibiotika, pluggade NADA när jag var sjuk, sen på torsdan läste jag igenom allt i boken 2 gånger sen somnade jag, heheh LUCK eller vad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0