lite kort om dagen

Tjena tjena brää! Allt bra med er? :D

Jag kom precis hem, har ej bloggat idag för att jag inte haft så mycket tid eller lust! Men nu har jag lust, imorse åkte jag & handla med pappa, och OMG HAAHAHAH från bilen vid parkeringen vid mataffärn såg jag Niklas! Jag börja asgarva rätt ut i bilen, min pappa trodde jag var störd, haha stackarn. Iallfall smsade Niklas & han sa hahaha och sen fortsatte vi smsa så jag slapp ha tråkigt i mattaffärn hehe. Sen när jag kom hem så kollade jag på tv i kanske en halvtimme, sen kom lillis. Vi tiggde till oss en skjuts till stan av pappa. Där gick vi runt och kollade i affärerna i gallerian (shit fifän vad kallt det var ute!) Jag köpte en skjorta :( :)

 

jag har ju egentligen bestämt att jag inte ska köpa mer kläder på den här månaden men jag smsa pappa (haha) och skrev såhär:

Jag: Sophia (din dotter) önskar sig en jättefin skjorta från H&M för 199:- kr :D
pappas svar: Ja ja bra
Jag: önskan uppfylld?
Pappa: Mycket kläder är inte bra för miljön.
Jag: Hahaha, inte kul! Uppfyller du min önskan? :)
Pappa: ok.
Jag: Jaaa! ska jag vänta på dig eller kan jag köpa den nu? :D
Pappa: Köp!

hehe, tack pappa! :D<3

Iallfall, ni vet kjolen som jag skrev om? Jag provade en massa kläder blan annat den kjolen, lillis också, tyckte inte om kjolen eftgersom mina ben såg "biffiga" ut i den, men lillis ska köpa den imorgon! :D
Sen pröva jag en annan kjol, en såndär taight som är midjehög, älskade den, den var knallrosa. Ska försöka få mamma att köpa den åt mig! Hehe :P




jaja sen åkte vi hem vid halv sex, sen vid halv sju så bestämde vi oss för att gå till torpet, åkte dit träffade lillis, träffade Mariam, nice! Umgicks lite med folk men det var inte som vanligt, helt stört! Iallfall, rolig dag!  

har ett par bilder från dagen, laddar upp snart!n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0