katostrofala händelser kommer inte en & en, utan som floder!

Shosan folket som läser! :D
inte tiptop idag om jag ska vara ärlig, har inte sovit ordentligt, vaknade tidigt. Idag måste jag hem till pappa och käka där, sen ska han på någon visning, vet inte om jag ska med men hoppas inte det. Annars vet pappa att han måste köpa shorts till mig, hehe... Inte på top idag som sagt men ja, det är som det är, vill inte skriva varför här men ja, ska försöka lösa detta så anrt som möjligt. Utan han så är ingenting sig likt.

haha synd, skulle vart framme hemma hos pappa nu egentligen, dags att kolla när bussen kommer!



där är det jag har på mig, mitt hår är KATASTROF!
btw, har ingen själutlösare på webcamen därav ställningen :)


Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas du får en bra Måndag :}

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-02-22 @ 09:07:52
URL: http://hannaest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0