hehehehe

heeeeej heeeej, sorry for no bloggning men har inte haft någon tid alls typ!


onsdags:
kunde inte blogga efter teatern för att Mariam, Danilo, Amin , Yassin & jag smet iväg från gruppen & gick runt i stan och lekte, fyfan har alltid kul med dem! Vi gick till donken käka sen till centralen igen, Mariam tog tåget hem 22.30 & då tog vi andra t-banan mot hjulsta, gick av i västra skogen & väntade på Akalla tåget. Lalaal osv åkte hem & var framme 23.30 ungefär (?)

Torsdags:
lite sisådär halvdase dag i skolan, efter skolan drog jag, Mariam & Danilo hem till Micke, sen var vi där, chillade snackade lite eller ja mycket:) åkte hem vid 18 tror jag.



Fredag/Idag:

sen idag, vad kan jag säga? SPORTLOV; S P O R T L O V, LYCKA!
Hade matteprov som blivit framflyttat, det gick BAJS gav upp, det var fett svårt. Hmm, efter skolan var det typ snöbollskrig, hehe sen åkte jag hem, var där käkade, var med lillis. SEnare vid 19.30 stack vi till bagis & tog emot 2 ting. Stod ute ett tag sen gick vi till torpet, hade fett kul!
Umgicks mest med Danilo, Lillis & Mike.. 


skriver snart detta var en boring resume
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0