happy valentines, typ :)

tjena tjena!

kom hem för lite mer än en timme sedan tror jag. Var i stan & käkade med Mariam. På centralen sötte vi på Elias, Malkolm & therese(?) trot jag att hon hette. Vi stannade upp en halv minut. Utbytte kramar & pratade lite. Trevligt attt träffa han igen. Jag som tänkte på det igår, helt otippat stöter jag på dem idag. Turunge. Jaja iallfall fick ett sms senare som berättade att jag & mariam skulle till donken på sergelstorg. Så vi gick. Där träffade vi Mike, Jens & Andreas. Helt otippat igen. Dem skulle se "Farsan" på saga. Mariam & jag satt där ett tag, chillination, vi snackade lite, umigcks. Sen stack jag och Mariam, tog bussen mot Stora Essingen & gick av i Fridhemsplan. Därifrån åkte vi hem. Hade jättekul med Mariam, och självklart "levde jag livet" & skämde ut mig. As usual. Behövde jag ens nämna det? :)

Här i Hb träffade vi två killar från skolan, HELT otippat IGEN haha. När jag kom hem satte jag mig framför tv:n och kollade på en del av den där filmen, vad heter den nu igen? Någonting med dans. Boring faktiskt. Tänkte göra mamam glad så jag städade lite här hemma. :)

duktig dotter, heheh.

tog typ 3 bilder, ingenting som är nödvändigt att ladda upp. Tack för rosen Mariam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0