Gästblogg

Hej alla kines -lovers! Lillis här, hade tänkt gästblogga lite :)

Min dag har inte varit prima -ballerina direkt, jag vaknade upp på fel sida av sängen och missade bussen så jag kom 25 minuter sen till min första lektion, super nice. Sophia å andra sidan har hoppat runt som en galning med ett brett leende på läpparna, hon har spridit glädje runt sig så min dag vände lite. Men när jag kom hem för att göra pizza smakade osten skit (Suzanne hade någon speciell ost-sort), annars var pizzorna riktigt goda.. Tillbaka till Sophia, jag tror hon hade tagit lite morfin eller något, hon var verkligen skitglad idag! Det var en enorm skillad från förra veckan och veckan innan och veckan innan det osv. Jag tror nog jag aldrig sett någon skratta så mycket som hon gjorde på fotbollen (idrotten i skolan). Nu dansar hon till Mange Schmidt, jag talar ut, sånge HAHA! titta på det här!


Jippie ny metod hjälper dig att gå ner i vikt, en liten biverkning dock, man får hjärtsvikt, man kan tappa ´lite hår och må dåligt men vill man vara fin så måste man ju tåla lite :)

Nu har inte jag något mer att säga tror jag , Supernice fågelbajs!


xoxo Lilla Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0