gårdagen

Tjena tjena!

Har varit vaken i en timme snart tror jag, var fett hype mn sen sjönk humöret. Valentines day today, ett ord PALLA att alla ska vara så jävla jobbiga & tjata om det som om det vore årets stora händelse. Jag ska bara ut & käka med Mariam sen ska jag hem & sen kanske träffa lillis. Geezame, planerna.


Igår: Lillis skulle fixa sig för att vi skulle göra något, jag ville vara med gänget från kista för alla killar är typ snygga, hehe. Men jag kom på att alla dem ligger hemma & sover för att dem kom hem från Falun där dem säkert har festat inälvorna ur sig bara för att det var deras sisa gång eftersom dem slutar nian. Så jag ringde inte. Lillis var trööööög så jag kollade på inglorious basterds (skriver ett annat inlägg om den senare) & sen ringde hon mig & sa att hon skulle på bio med sin pappa så jag ba vafan ska jag göra nu? Klockan är fan 15 alla har redan planer :( sen så tänkte jag på kista ch blev ledsen hehe sen ringde jag Daniel, fick fan vänta på han till typ klockan 17. DÅ gick jag hemifrån & träffa hani Hallonbergen sen åkte vi till Kista. Och jaaaaa, jag köpte lite grejer :((
FY, jag får ju inte av mig själv :(


Vi käkade på burgerking först, för jag va fett hype det va fett länge sen. älskar fet mat <3 Sen gick vi runt i några affärer och kollade, jag blev typ galen för att jag ville köpa typ allt. Hhi!

Sen vid 19 ringde lillis & fråga vart jag va så jag svarade i kista med Daniel, och då hon ba: &%#"%=/(%¤)#=1 vadfan jag var ju där för 5 minuter sedan, jag kommer ska bara äta lite snabbt. SÅ jag sa okej och gjorde happyface som hon inte såg, hehe. Sen kom hon och vi gick till vår favoritaffär kista grossen, som var STÄNGD :( så fick köpa läsk på pressbyrån istället, dyrt vadfan :(

sen åkte vi hem till mig & jag tvingade dem kolla på iglorious basterds.


Det jag köpte:

Linne-New Yorker 89:-

Leggings-H&M 99:-

örhängen- Ur&Penn 20:-/st

tycker legginsen är skitcoola på annorlunda är dem också.





lillis säger att mitt barn kommer få någon skada & att den kommer se ut såhär :(


Kommentarer
Postat av: LILLEMOR :D

HAHAHAHAHAHAHAHA DITT BARN :)

2010-02-14 @ 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0