fun is fun, fun is funny and funny is tvättbräda

inte heller någon bra dag idag. Ja förutom solna gymnasium, det var fett najs haha. Spanade in killar med Johanna för det mesta. Se men inte röra. Ha-ha. Skolan rullade på som inte vanligt...? Känns sjukt långsamt & segt i skolan, speciellt den här veckan.


HAHAHAHHAHAHAHHAHAH STEFAN PÅ TEKNIKEN HAHAHAHAHHA JADÖÖR!

Mariam: AHH i got a paper cut!
Jag: Åhh, stackars flicka jag går & hämtar stort plåster till den stora flickan.
Stefan: Ett stort plåster till munnen ja.
Jag: HAHAH (1 minuts asgarv) HAHAH mariam hörde du vad han sa? hahah han sa att du hade stor käft, han sa att du pratar för mycket (mer asgarv)
Mariam: Nej det sa han ÍNTE, eller hur stefan?
Stefan: Nej det sa jag inte
Jag: Nej han sa det inte men han menade det hahah (asgarv)
Mariam: Juste idiot, så torr humor.
Stefan: (säger det lite tyst) Men stora plåster behövs till stora saker



ahahahahahhahahhaahhah så han menade att mariam hade stor käft, omg jag fick tvättbräda haahahahah! Okej nu till er som inte vet, stefan är vår träslöjdslärare/teknik lärare, haahahahahahahahhaahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0