easy im still pissed somehow






blogg.se har ju varit helt jävla cp sen igår, tog miljoner år att ogga in och det gick inte att ladda upp bilder, blogglusten försvann, hheheheheheheheheh....................................... Fick reda på typ ALLT jag missat under 1 vecka och 2 dagar, FICK DAMP OMG.......................................................... Hehe var tvungen att gå hem, så arg var jag, ville spy, hata skolan :)


Vi har fått en ny elev i klassen, hann inte prata med enne eftersom det hände en grej och jag gick hem för jag kände att jag skulle få ett dampanfall.. men imorn ska jag hälsa :)


ÅH LIGGER EFTER MED SKOLARBETE MÅSTE PLUGGA FÅR DAAAAAAAAAAMP







HEJDÅ MF'S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0