blööö

Så, hej på er!
Mår känslomässigt bättre nu men fortfarande lite... typ ledsen? Ja det som hände i måndags knäckte mig inte, utan det var nog mest en chock, trodde inte jag skulle bli behandlas så respektlöst, absolut inte av de personen. Men det har lösts sig, after all det var inte det som gjorde mig så känslomässigt rubbad om jag kan kalla det. Men jag erkänner att det påverkade mig mer än jag trodde det skulle påverka mig. Nog om det, har nu pratat med Mariam & Lillis, good!

Idag gick jag till vårdcentralen, fick antibiotika recept. Mådde som sagt SKIT! Det visade sig att jag har en bakterie därav måste jag ta antibiotika i 10 dagar, morgon och kväll, inte nice pillren är skitstora! Mina halsmandlar är svullna, vill operera bort dem, min borsa vill också! vi har mycket problem med dem, varför vet jag inte men min högra halsmandel brukar sitta vid utsidan av min käke ibland, den flyttar alltså på sig helt plötsligt ibland, läskigt faktiskt! iallfall, min äckliga bakterie blandat med händelserna gjorde nog så jag mådde så dåligt.


Usch kan innte svälja, har dreglat ner hela min säng...

Får inte gå till skolan på minst 3 dagar så yeh, they slipper me... Har astråkigt här hemma juuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0