BLA BLA BLA

Åh, skoldagen sög. Börjar ångra att jag blev frisk, inget jag kan ändra på eller påverka precis men ja, jag önskar. En vecka till hade vart nice, skönt faktiskt. Trodde jag hade vilat tillräckligt från skolmiljön men nej....

Jaja, skoldagen började rätt så bra, började skolan klockan 11 men gick till skolan helt i onödan för att få en helt förväntad diss? Yeah, bra Sophia. Iallfall kollade på idrotten eftersom jag inte får´vara med än, efter det var det lunch sen blev dagen sämre och sämre, vill hem men hadebara franskan kvar efter matten & allvarligt talat, 100 ärligt nu, franskan är vissa dagars höjdpunkter, tisdagar, onsdagar, torsdagar praktiskt tageet alla dem dagar vi har franska är dem bästa i hela skolveckan. Helt allvarligt franskan är den lektionen jag gillar mest, så skönt att ha lektion med många som jag gillar, helt blandat. SCHÖNT!


YALLAFALL långt, meningslöst inlägg...


vad ska jag göra? känner mig som en tant som måste vänta till 11 för att kunna ta ett enkelt piller, suffer mf suffer. fan, hataaar allt för tillfället.


Hoppas ni har överseende för detta, don't hate on me even though i hate you.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0