ny design och lite till !

Jag fixade en annan bakgrund och samma sak med kommentar "saken "
Där avsändarens namn står har det också blivit en ljusare variant av rosa alltså.
Först bestämde jag mig för ljusrosa, sen blev det vit bakgrund, det kanske hade blivit för mycket rosa annars(?)
Något annat jag har ändrat på är inläggsrubriken, den är nu centrerad i alla inlägg.
Jag känner mig faktiskt lite stolt, här sitter jag hemma och snorar ner mig själv till max men ändå försöker jag göra designen finare hihi, bara för er skull.
Men det gjorde jag för någon timme sen, tänkte bara skriva ner det också så att ni ser skillnaden hihi :D

Jag glömde skriva en sak för några dagar sedan.

Det hände något i skolan, något som jag aldrig skulle hända i bagis. I den lilla mini ringen som inte har någon speciell betydelse i Sveriges karta, i rondellen med bostäder i. Jag vet inte om jag får skriva det i bloggen och sprida det vidare. Jag tror inte någon kommer till skada eller att någon blir sur eller så men det handlar om respekt och inte nämna några namn. Men det handlar om två polisanmälningar. Mer tror jag inte att jag kan säga.
Slutsnackat om det..

Men samma dag hände något som gjorde mig glad ! Jag blev vän med en person jag inte pratat med på länge, det kändes jättebra att prata med henne igen efter flera månders tjafs. Min dag blev bara bättre och bättre efter det !
Efter skolan (efter de andra händelserna ägt rum) så satt vi iallfall på klätterställningen och pratade ut med varandra. Nu har jag sagt det kanske tre gånger men det känndes så bra att bara prata ut sådär som jag gjorde med henne.

puss


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Har du haft en bra helg?

2009-09-14 @ 15:48:15
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

okej .. :D



Läget annars?

2009-09-14 @ 16:02:37
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag blev minst sagt förvånad när jag hade flera kommentarer på min nya blogg. Tack för din! :-)

2009-09-14 @ 16:41:10
URL: http://radhuset.blogg.se/
Postat av: feben

sv: ja hehe helt sjuk :D

2009-09-14 @ 17:07:54
URL: http://febenyemanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0