telefon flumm hehe...

hej igen bloggen !

Kom hem för en halvtimme sen, på ett ungefär. Snackade i telefon med Adam för ett tag sedan, han hade vart på derbyt han var på väg hem. Vi snacka ett tag, sen bad jag han ringa upp om två minuter. Verkar som han glömt bort mig :/... Iallfall så snacka jag med mariam nu, flummar lite hehe. Jag tackar ännu en gång söta marie som har skickat massa låtar till mig, dom är lite beroende framkallande men jag klarar mig och nu när jag skriver om musik så kom jag på att jag måste ladda min ipod ! :D

Min uppdatering varierar lite ibland har jag märkt. Eller märkt och märkt jag har ju vetat det hela tiden men jag har ju vissa anledningar. Min brorsa t.ex han änvänder datorn hela jävla tiden. Han vet inte hur man delar med sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0