småshopping med lillis!

Mitt första blogg inlägg idag, kommer nu haha!
Jag kan ju börja med ett hej!
HAr haft skola idag, not fun eller jo faktiskt. Skolan var helt ok hade långa raster men slutade kvart i 3 tror jag(?)
Direkt efter stack jag och Lillis hem till henne sen stack vi hem till två personer i kanske en kvart tjugo minuter för att hälsa. Efter det stack vi hem till mig, jag bytte om från mjukis & conversde till leggins & klackskor.
Jag tog pengar sen stack vi till Kista för att shoppa lite!
Vi köpte likadana halsdukar och väskor, jättesöta är dom !
Sen käka vi på donken, juste jag köpte ett till par örhängen som också är jättesöta!
Jag laddar upp bilder på sakerna snart, promise !
En sak som alltid händer när vi är på stan eller kista eller vart som helst är att killar alltid raggar på oss !
Har ingenting emot det, bara dom inte är stalkers och snackar så mycket att mn inte hinner avbryta och säga att man måste dra. MEN det ska alltid vara äldre killar! Och jag menar inte 17-18 utan 20-25 och uppåt !
Tycker faktiskt att det är sjukt konstigt, kan dom inte ragga på lite äldre tjejeer?!
I början blev jag lite smickrad då många trodde jag var äldre än 14, dom tror alltid att jag är 16 eller något runt det, till och med tjejer. Jättekul var det men nu när mycket äldre snubbar kommer fram så vet man ju att det handlar om att få ett ligg, desperata killar som inte kan få tjejer i deras ålder!
Nej fyfan äckelgubbar, det räcker ni kan fetglömma att ni får mig i säng ! Sluta ragga på 14-åringar, kom igen vi har inte ens fullutvecklade bröst?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0