plugg plugg plugg !

Hej bloggen!

Jag har inte uppdaterat sen iförrgår om. jag kan lita på mig själv.
Har inte haft tid, har faktiskt varit så himla mycket plugg att jag inte hunnit med att sätta mig vid datorn och skriva om något. Men det ska jag ändra på, veckan är på väg mot sitt slut och det är på helgerna jag kan slappna av med skolarbetet vila till nästa skolvecka och såklart ha kul! Någonstans mittemellan det där ska jag hitta tid för att skriva minst 2 inlägg om dagen. Låter ju hur bra som helst eller hur? Då har ni något att läsa när ni har tråkigt och det blir ju inte för mycket heller. Skolan idag var helt ok. Har asmycket läxor och uppgifter att göra och jag koncentrerar mig så myycket som möjligt på skolan. Det är ju trots allt det viktigaste synd att jag inte gillar det bara. Min so lärare blev lite sur på mig idag, hade 8/10 och 14/17 fätt på läxförhöret. Han sa att han hade förväntat sig alla rätt från mig, men hallå jag har fritid och jag pluggar så hårt jag kan var glad för det ! och hans typ 101 instuderingsfrågor underlättar inte mitt arbete. Annars äe SO:n helt ok.
Så nu när jag har skrivit en massa om skolan börjar det bli tråkigare här på bloggen.
Ska som sagt bli bättre på att uppdatera, eller försöka iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0