nej nu faan!

Skicka precis iväg ett sms till Elias, jag orkar inte vara hemma nu !
Om han inte svara så åkre jag fan till kista och hämtar upp honom själv så desperat är jag ! Min helg har ju varit bajs-tråkig. Dags att göra något nu!Om inte någon vill eller kan så drar jag till centrum på direkten och raggar upp snubben som alltid stirrar på mig och Lillis när vi är där. Farligt farligt i know men så lever jag och så gör jag när jag har tråkigt! Om han dissar mig så skickr jag iväg sms till alla i kontaktlistan(jag bryr mig inte om jag måste åka till huddinge)och om även alla dom dissar mig så tar jag livet av mig ! punkt slut!


JAG HATAR SÖNDAGAR, GAAAAAAAAAH !

Kommentarer
Postat av: Lorenzone

varfö e du despperat nu då?

2009-09-20 @ 18:24:43
URL: http://lorenzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0