nej daniel, du missförstod det !

daniel om hemma från skolan:
e du dum eller??? "läraren"är den sämsta som baggisen har haft :S, hon e fett tråkigt -.- jag som älskade musiken på mina andra skolor =/
IP: borttaget.
15 September, 19:08


Haha daniel ?!
Du tror väl allvarligt talat inte att jag gillar musiken på grund av vår lärare?
Nej jag snackar om personerna som jag umgås med, jag har ju kul med dem ofc.
Förresten så var ju lektionen rolig den här gången för att vi flumma när vi skulle sjunga.
Och nej, läraren i rissne hade ju några strängar lösa ellerhur?
Så kära kusin, jag hoppas du förstår det !
=D

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: hahajaha, visst är de coolt? :)

2009-09-15 @ 20:10:44
URL: http://palmqvisten.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg. lämna gärna en kommentar i min blogg, kram ;)

2009-09-15 @ 20:11:19
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: daniel

du missförstod mig också... kusin, det är läraren som gör lektionerna så tråkiga att hela lektionen, "personerna" och till och med de heliga gitarrer blir tråkiga. han i rissne var ok iaf, han var OK fattar du???

2009-09-16 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0