jobbig dag, dålig update...

Nej, jag ljuger. Dagen var inte jobbig. Den var helt OK bortsett från mattelektionen men den kan vi skita i...
Iallfall så började jag klockan 9 idag, turbarn som jag är fick jag skjuts till skolan så behövde inte sitta på en busshållplats och frysa häcken av mig, som jag gjorde igår?
Slutade fem idag, på väg mot busshållpplatsen träffa jag bland annat Mariam, Anti, Danilo, och Bryan.
Lillis jag och Daniel satt med dom och chilla ett tag, sen stack Daniel. Helt plötsligt var vi vid bussarna.
Alla delade på sig, jag åkte hem Lillis åkte mot solna med Mariam för att hyra film Danilo, vet jag inte samma sak med Bryan men anti följde med mig mot hållplatsen och höll mig sällskap. Ringde pappa och fråga vad han gjorde, han skulle till Ikea så jag sa åt han att vänta på mig. Vi åkte dit var där och kom tillbaka.
Jag kom väl hem kvart i 7 halv 8 kom lillis sen vänta vi på att min brorsa skulle fixa sig, sen stack vi hem till min pappa. Ja och för att göra ett långt inlägg kortare så kom jag hem för ungefär 10 minuter sen.
Så nu ligger jag i min brorsas säng (hos mamma) och skriver det här inlägget !

hihi, jag uppdaterar senare babes!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0