jag visste det...!

Jag visste det, jag har någon sags begåvning !

Lillis har redan somnat, och det skedde för snart 20 minuter sen !
Jag visste att hon inte skulle palla längre än två, men klockan var ju inte ens halv när hon somna.
bajsbajsbajs, vad ska jag göra för nåt nu då ?
vill inte sova än, eller rättare sagt så kan jag inte sova än. Mår inte bra, dumma förskylning har ont i huvudet halsen och jag är fett illamående hade faktiskt lite lust att spy för en stund sen. Men vi har iallfall haft lite kul, vi webba ju med jocke också när det inte var lika kul att driva killar till vansinne hehe.
Jag älskar vår vrickade humor, vilket andra verkade också verkade njuta av haha.

Godnatt eller godmorgon ? :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt pälskling!

2009-09-13 @ 22:00:39
URL: http://lillesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0