jag glömde!

Jag kom precis på att jag glömde säga en sak som hände på väg till prisxtra !

Jag och lillis gick som vanligt då Lillis satte på Sexy bitch på högsta volym. När vi går på backen neråt så ser vi en gubbe komma emot oss och vi ignorerar det såklart men ungefär 2 meter framför oss säger han "toffel toffel!"
Lillis och jag börjar såklart asgarva jättehögt och vi börjar gå snabbare. När han är bakom oss ca 10 meter bort skriker han "TJEJER!"  vi blir ju helt livrädda men kollar bak ändå. Och gissa vad han gör ?!

Gubben står och shakar loss mitt framför näsan på oss och han dansa som en galning, tänk att lite äldre gubbar kan släppa loss sådär !Vi börja såklart asgarva igen och jag tar upp min mobil för att filma men man såg han inte på så långt håll genom mobilkameran. Men ni skulle ha sett honom. Han var bara för sköön !

 


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAAA skulle jag velat see!

han verka skön ju, HAHAHA omg

2009-09-13 @ 00:33:12
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Mia

HAha han lät nästan lite läskig :P

2009-09-13 @ 21:19:19
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0