jag är sjuk...!

Hej bloggen !

Vad gör ni söta läsare ?
Jag sitter här hemma och pratar i telefon med mariam och lillis, vi har kopplat ihop samtalen eftersom vi inte är på samma ställe alla tre.Dom är i skolan och dom har precis sprungit runt Råsta, suckers!
Och jag sitter här hemma framför datorn och teven ! Iallfall så väcktes jag av mitt alarm imorse alltså klockan halv sju. Jag kände direkt att jag inte skulle till skolan! Mådde dåligt hade jätte ont i halsen och i huvudet, min näsa var så täppt som det bara går. Jag gick mot vardagsrummet där min pappa redan satt och kolla på tv och så sa jag med en hes röst att jag inte skulle till skolan. Han blev nog förskräckt när han hörde min röst för han sa bara okej på en gång. Jag gick tillbaka och la mig i min sköna säng och jag somna direkt. När jag vaknade prick klockan åtta hade jag fyra olästa sms och 2 missade samtal, från Lillis och Mariam. Hann bara kolla på dem sen somna jag igen.När jag vaknade upp igen så prata jag med Lillis för att hon undra om jag skulle till skolan eller inte.Kommer knappt ihåg vad vi sa mer. Men Mariam och Lillis har visst bestämt sig för att komma hit efter skolan, dom vill bli smittade och dom har en stark vilja känns det som.
Buhuu, jag mår inte bra jag går runt och hostar som en kedjerökare.

Vad ska jag göra jag är ju ensam hemma ?

Ha det bra sötisar hoppas ni mår bättre än mig!


Kommentarer
Postat av: Emmyy

så söt blogg du har ♥

2009-09-14 @ 12:51:08
URL: http://emmyyslife.blogg.se/
Postat av: Christina

SVAR: Tack! Din var inte dålig den heller! :-)

2009-09-14 @ 13:30:37
URL: http://christinawidmark.blogg.se/
Postat av: Mandy - Poppisbloggerskan i Gävle

Fin blogg du har tjejen! :D Du som gjort designen?

2009-09-14 @ 15:40:26
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Melina

Hihi, ja vad Ska du göra idag då?

2009-09-19 @ 12:50:23
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0