ingen rubrik

Hej bloggen !

Det blev inget inlägg igår, var upptagen med att hjälpa pappa.
Sen satt jag ju framför tv:n och kolla på VMA:s !
Såg Green day ta emot priset, wihoo ! Såg När Kanye West tog micken ifrån Taylor. Fyfan vilken skitstövel, tyckte så jävla synd om henne när jag såg det. Hon var ju helt chockad och hon visste inte vad hon skulle säga stackarn ! Men hon förtjänade verkligen priset.
Pratade i telefon med Lillis för ett tag sen, hon ska färga håret igen.Hon var på väg till affären då Jag tror hon ska komma hit så jag kan göra det, jag älskar ju att färga någon annans hår. Men tycker att hon passar jättebra i blont och jag ville att hon skulle bleka det men hon vill färga det mörkt. Vi får helt enkelt se hur det blir med det !
Det kommer bli dålig update idag, min brorsa vill inte släppa taget om datorn så just nu har jag bara tur för han är på gymmet och biffar upp sig lite.

Tror inte jag hade något mer att skriva, det kommer ett inlägg senare !

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0