IM SO HAPPY NOW!

Jag sitter i vardasrummet och pluggar på som en liten skol-nörd! Har SO prov på fredag, musik läxförhör något på fredag också sen har jag något med NO:n också om jag inte minns fel, vilket är mest troligt...Ska sluta snart, eller ska jag vara ärlig så har jag redan slutat jag sitter ju och skriver det här inlägget nu. Är med lillis också, jag skulle ju färga hennes hår idag istället men puckot har glömt hårfärgen hemma, gaah ja som var så exited.


GAAAAH JAG BLEV PRECIS ASGLAD ! PARAMORE KOMMER TILL SEVRIGE ! :D

http://www.eventim.se/cgi-bin/tnl.dll?id=LSE&evid=760126


OMG, jag vill gå, so much ! Jag kan inte missa både Green days och Paramores spelningar  här i Sverige, oh me so happy now !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0