IM BAD, SO BAD.

Jättedålig uppdatering idag, i know !

Har iallfall bara varit skola idag ingenting märkvärdigt, som vanligt bara.
Sutade klockan 3 tror jag, efters skolan väntade jag på lillis som slutade 4 och sen rulla vi iväg mot kiosken.Där satt vi och chilla med några från klassen, lite kul ! Vid halv 5 stac jag, mariam och lillis mot busshållplatsen, där dom med våld tvinga mig att missa tre(?) bussar och stanna kvar där och lyssna på skitsnack(som jag älskar)
men jag älskar att umgås med dom. När jag kommit på bussen blev det lite strul lillis följde med ín så jag höll kvar henne i ett fas grepp och bussföraren ville nog va min vän för han börja köra utan att klaga på att lillis inte visa busskortet var askul att kidnappa lillis men det roliga måste ju ta slut så jag lät henne gå av två hållplatser senare, im evil i know, Mariam i so dark ! haha det sista var ett internt skämt, fattar ni inte så är det ingen idee att försöka...När jag kom hem var jag konstigt nog trött så gick och la mig tills typ nu, så sitter och fikar med mammsen, mysigt mysigt !

Vi får se om jag lyckas med mitt 2-inlägg-per-dag idag ! :D

ciao kisses

Nämde jag förresten att jag har skolfoto på onsdag? PANIKPANIKPANIK! PROBLEM, PROBLEM, PROBLEM!


Kommentarer
Postat av: chila

DIN BLOGG E VERKLIGEN INT.forsätt så :)

2009-09-21 @ 21:07:40
URL: http://www.lillakenza.blogg.
Postat av: jessica

dem tackar, jag designar deras blogg. håller på med min med! det tar ett tag att göra dem fräscha :)

2009-09-22 @ 19:34:07
URL: http://jessicanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0