godmorgon älskade blogg !

Godmorgon babes !

Vaknade för en stund sedan, fast publicerar/skriver det här nu hihi !
Jaja, sluta fjanta dig nu sophia.. Har iallfall vanlig skola idag om jag inte har lyckats missa något viktigt när håkan pratade. Hmm.. Juste kanske inte så viktigt för er att veta det här men jag säger det iallfall !
Jag och några fler i klassen som inte var med och simma med resten av klassen pga vissa anledningar har fått en ny chans, jag får alltså min andra chans den 12 oktober.
Min anledning var att jag hade mens och att min navelpiercing inte har läkt än. Jag får väl  ha en kompress den här gången.Men det ska gå bra, jag klarade ju att simma 200 meter förra året så no problem ! Men ska iallfall simma en gång innan för att försäkra mig om att jag klarar mig, tänker inte få IG !
Känner att jag gjorde min idrottslärare glad nu, hahah !




love to you from me<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0