det var ett tag sen...

hej bloggen, som rubriken lyder så har det varit ett tag sedan jag skrev något. Ber om ursäkt för min kassa uppdatering men det kändes som jag behövde en paus för att vila upp mig lite. Har massor med saker jag ska plugga på och sånt. Har haft prov inlämningsuppgifter läxor, inte kul. Men jag måste. Iallfall så skrev jag nog det sista inlägget i onsdags? Stressar jättemycket med skolan och sånt. Jaa... Vad ska jag skriva?
Sen det senaste inlägget har det varit vanlig skola, grymma raster det gammla vanliga om man kan kalla det så.
Så tänkte plåga er och skriva upp vad jag har gjort dag för dag. feel it, feel the pain !

onsdag:
Vanlig skoldag, stressigt efter idrotten. NEJ nu när jag tänker efter, det var INTE en vanlig skoldag. Hade skolfoto, gosh jag vill inte se bilden, gaaah !

torsdag:
Vanlig skoldag, inga speciella händelser om jag minns rätt. Lektion, kiosken och lektion igen.

fredag:

sluta kvart i fyra, sen dag. Chilla med Anti efter skolan vi sattt vid gungorna sen kom David vi satt kvar en stund sen följde vi med han hem, sen till busshållplatsen. Kom hem halv 6. När jag kom hem käka jag sen ringde jag anti vi bestämmde att vi skulle till kvällis. Så tog bussen halv 7 drog hem till anti en stund hjälpte henne att klä på sig. Vi kom till kvällis vid kvart över sju. Där satt vi och dega. Sen hade vi kul. Lillis kom och hälsa oc jag orkar inte skriva precis i detalj.Men jag hade jättekul med Anti, haha en sjuk snubbe försökte kommunicera med mig på spanska. Anti stack halv 9 för att käka, hade absolut inget att göra så va med issa en stund till ungefär kvart i nio sen följde jag med henne hem. Efter det stack jag hem och jag hade så jävla tråkigt. Ville ut men hade ingen aning om jag orkade ringa upp folk så jag stannade hemma och dega upp mig.

lördag:
det blev ängby för mig lillis och mariam.  Var inte på världsbästa humöret men... Vi skulle se på mickes match men vi missa hela för att vi inte kunde hitta dit, det var fan jobbigt att inte veta vart man skulle.

just nu:

har precis duschat, sitter och skrive världens mest deprimerande inlägg och lyssnar på never shout never låtar. Tack så mycket marie! :D SKa fixa i mitt rum snart är jättestökigt därinnne.

 

Hejdå
puss


Kommentarer
Postat av: A.C

yes..skola imorgon?:D

2009-09-27 @ 22:11:54
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

issa kuz eller???? :DDD

2009-09-29 @ 15:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0