äntligen hemma !

nu har jag äntligen kommit hem ! Har gått fram och tillbaka till prisXtra tre gånger. Personaln kommer snart bli våra nya vänner - i promise. Nu har min förskylning lugnat sig lite, antagligen för att jag hara varit ute och andats frisk luft men imorn kommer det säkert vara jobbigare. Vi hyrde film patrik 1,5 vi ska se den snart.
Vi tänkte aktiskt hyra en skräckfilm från hela början för att se den jättesent, men jag har ju en liten lillebrorsa som aldrig sover eller slutar störa så det blev ingen skräckis!
Vi tycker om den min brorsa sa att den var jätterolig så vi får se.
Jag glömde säga att han har kommit hem nu så updateringen kommer bli sämre men jag ska verkligen försöka skriva innan skolan och efter skolan.



Vad mer har jag att skriva?
Det blir ingen kvällis idag, mohaha!
vi sa käka chips och dricka cola (såklart hehe).Vi kommer mysa galet mycket, astrevligt att sitta i soffan och kolla på en rolig film med sin bästavän !

Vad ska ni göra ikväll ? :)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ching chong kines,var det du som fes?! HHahahahahahahahan , jaa vi kmr ha super mysigt ! :D

2009-09-12 @ 19:44:28
URL: http://lillesliv.blogg.se/
Postat av: emelie

haha ja visst var dom :D

2009-09-12 @ 20:12:40
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: line

patrik 1,5 är riktigt rolig!:)

sv: ja det gör det:D

2009-09-13 @ 18:53:16
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0