with music in my mind i write this crap

Sitter här och käkar glass, yummie. Har fastnat för chocklad smaken. Onödig info. Iallfall så måste jag skriva en deckare på minst 3 sidor till svenskan och en uppsats om någon tro till SO:n. Jobbigt. Men jag klarar det,  deckaen ska var inne den 4 december och SO uppgiften ska vara inlämnad den 7 december. Ska nog börja med Svenskan imorgon eller lite senare ikväll, not so sure. Den här gången ska jag iallfall börja med svenskan i tid!

Det här inlägget tog 1000 år att skriva, har ett litet störmomenten här vid sidan av. Snarare två, en i min ålder en i tre års åldern, den ena beteer sig som min lillebror, alltså störmoment nummer 2. Lika jobbiga båda två, ska snart ta tummen ur röven & göra mig av med dem. Mohaha im so mean

Kommentarer
Postat av: Marika

SVAR: Aha okej:D Kul!

2009-11-17 @ 18:04:17
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0