Utslängda från bussen!

Guess who ;)

Lillis gästbloggar lite :) Jag ska berätta vad som hände igår.. Jo jag och Sophia var påväg till bussen någonstans utanför rissne.. MITT I INGENSTANS.
När vi skulle gå på bussen frågade Sophia om nummret till sms känsten, ni vet sms-biljett..Ja då kom det ett sms där det stod:
- Sms tjänsten är ej tillgänglig försöl igen senare
Då började chauffören skrika att vi skulle smsa igen, ja Sophia smsade tre gånger och vi fick samma sms hela tiden.
Chauffören blev så arg för att han trodde vi "fuskade".
 
Han skrek av oss vid nästa busshålplats! HELA bussen kollade på oss, SÅ PINSAMT! Iallafall så hoppade vi av tog reg nummret och ringde för att klaga!
 Jag klagade anonymt och dem skulle ta ett snack med honom. Så bussen gick igen om 25 minuter så jag och Sophia stod och flummade :)
Ja vi stod och sjöng skrek  LIKE A VIRGIN, TOUCH FOR THE VERY FIRST TIME. Vi ga en show för alla bilar som körde förbi !
:D
Ja.. Man kan ju Inte Bestämma själv när man ska flumma.. Det är bara töntigt, tex när man säger: Nu ska jag ut och flumma galet!
Blir man flummig så blir man, Det är inget man bestämmer! Typ :-)


Jag och Sophia hade skit kul på busshålplatsen iallafall! Men Den där jävla busschauffören kan ta sig!
 


Och till den patetiska personen som  skickade den där kommentaren! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH DET ÄR DU SOM HÄRMAR HENNE HAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHA VÄX UPP FETKNOPP!

Det var allt från mig! xoxo Lillis

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv. Inte så mycket ;)

2009-11-01 @ 14:42:54
URL: http://viktorialindqvist.blogg.se/
Postat av: SANNASANNASANNA

Hoppas att du får en bra Måndag! :)



KRAM

2009-11-02 @ 11:11:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0