the best of us find happyness in missery

Sitter här på min stol och lyssnar på musik. Är kissnödig men jag håller mig nog ett litet  tag till, jag ska snart gå till badrummet och ta en varm dusch. Funderar på om jag ska börja med svenska-deckaren eller med SO:n ller bara sitta vid datorn och börja med det imorn. Hmm... Imorn börjar jag nio med idrott, funny faktiskt, känner mig lite rastlös när jag inte har rört på mig på ungefär en vecka.. Så det blir nog kul, hoppas vi gör något kul!

OH känner mig nedstämd, det är inte första gången jag skriver så. haha. Many reasons, jag är nog världens mest deprimerande bloggare.Har lust att försvinna, inte svara på sms, msn eller facebook. Inte ha kontakt med någon alls för en lång tid. Vill begrava mig själv någonstans långt ner i jorden där ingen kan se eller höra mig. Bara försvinna härifrån. Försvinna föralltid. Och aldrig någonsin komma tillbaka.

Lifes though. Life is life and it's sad to say it, but it's the truth and the truth only; life sucks, life sucks hard.


Jag försäkrar mig om att ni kommer garva när ni ser videon. Det finns två till på youtube, sök bara på mitt blogg-namn.


Kommentarer
Postat av: Marika

SVAR: Händer då?

2009-11-17 @ 21:24:56
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Marika

SVAR: Okej kollar på DH:)

2009-11-17 @ 21:31:07
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0