Sophia snarkade som en jävla gris!

När jag kom till sängen låg hon och sov. Jag lade mig bredvid henne och då vände hon sig om och mumlade "Lilliiiiiis" och sedan slog hon mig på huvudet, det skulle föreställa klappningar, och sade "godnatt"  medan hon log med hela ansiktet. 30 sekunder senare började hon snarka! Jag lovar att det var det värsta snarkningarna jag hört på länge! Till en början låg jag och skrattade med när det hade gått 40 minuter tröttnade jag. Det gick inte att få tyst på henne så jag kunde inte somna förrän John Blund kom och "nockade" mig till sömns. Men lill gumman är ju sjuk så jag kan inte skylla på henne. Just nu, ligger hon i sin säng och sörjer och tycke synd om sig själv med sin "Emo" musik. Vad ska vi hitta på idag?
Hmm, jag måste gå och låna "Räddaren i nöden", jag tror jag ska ge mig på den igen!

Ni kan ignorera mitt töntiga inlägg om ni vill! Med vänliga hälsningar Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0