sjukling

Tja på er!

Jag är sjuk idag så är inte i skolan, lite synd egentligen för vi ska åka skridskor och vi gör det bara tre gånger per år, så man måste visa att man kan för att få bra betyg i idrott. Anyway så skrev jag inget inlägg igår för att jag var lite sur, jag skulle köpa ett par leggins på gina och jag ville proca S för M var lite lös men det fanns bara M, L & XL. Och det var inte bara det, jag skrev min deckare också, har skrivit 12 ch en halv sidor, det roliga är att själva mordet inte skett än, min lärare sa typ max 5 sidor men det är omöjligt att få med alla beskrivningar och händelsen motivet och allt sånt på bara 5 sidor. sjukt! Han kommmer inte godkänna min hahahhaha. Buhuu.



Någon av dem här ville jag köpa men dem fanns inte i S, inte i Gina på hötorget eller den mittemot gallerian, skit också. Får väl åka till Kista eller Solna.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Har sett 2a paret, nt sec snygga irl (min åsikt)

:) <3

2009-11-30 @ 21:30:30
URL: http://hannahmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0