Okej, det kanske är sant!

  • När du väl piercat dig en gång kan du aldrig sluta.
  • Tar du en piercing så tar du fler.

Det är två meningar jag har hört som "reaktioner"när jag skulle pierca naveln.
Först trodde jag att dem överdrev, att dem gjorde en lten sak till en stor. Men så är det inte, det är sant har jag märkt, iallfall i mitt fall.

Nu vill jag pierca tungan, ögonbrynet, näsvingen & överläppen.
Jag har alltid velat ha en piering i näsvingen (ända sedan jag var liten faktiskt), tungan vill jag ha bara för att dm verkar roliga att leka med, ögonbrynet för att det serlite snyggt ut på vissa och på överläppen kan det vara sexigt. Det är lite synd att jag inte får pierca ansiktet men ändå bra för att ha så många i ansiktet hade inte varit snygg. Men hade jag fått välja två så skulle jag nog välja överläppen & tungan . Jag vill ta i brosket också (you know i örat?) men har läst att det är very painfull.
En sak är iallfall säker, jag ska ta fler hål i öronen, fast inte hos frisören!
Jag villl, vill vill, vill, vill !


Kommentarer
Postat av: SANNA SANNA SANNA

Hej snygging! ;)

Vad händer hos dej? :]



KRAM

2009-11-05 @ 15:35:13
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Antionette Dahlström

omg, pierca fan inte tungan sophia!! det är skit farligt <3333

2009-11-06 @ 12:12:37
URL: http://tastelikeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0