my apologies!

Jag ber om ursäkt!

Har inte bloggat på länge, vad har hänt med min bra-iga update?`Jag har helt enkelt inta haft någon tid över, inte någon ork heller om jag ska vara ärlig... Hade två prov & ett läxförhör idag. Skit jobbigt att det ska vara två prov på samma dag+ ett onödigt läxförhör! Jag tror det gick SKIT på matten men på SO:n gick det nog bra. Mer vågar jag faktiskt inte påsta!

Jaja, inget mer snack om skolan, efter skolan stod jag utanför torpet och umgicks med några ett litet tag sen stack jag hem, när jag kom hem kollade jag på Ice age med min lillebror (har glömt bort hur bra den filmen egentligen är!) sen käkade jag, efter det la jag mig i sängen, prata med någon i telfon (miss ej vem HA-HA) och somna, vaknade upp vid 8 halv 9. Då hade jag två missade samtal från Mariam och 5 sms. Kollade igenom dem, sen bad jag Mariam ringa upp, pratade med henne en liten stund. Sen somnade jag i kanske en kvart till. För att göra en lång historia kort stack jag till prisxtra med min brorsa för att köpa "fredagsmys" kom tillbaka och kolla på tv.

Chill och lugn kväll, känns bra. Vill inte träffa/se någon från skolan i helgen. Äntligen helg. Behövdes!


Juste, kan inte sova nu, Haha. Får väl svara på kommentarer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0