kvällens & jag tackar er!

Jag känner en liten förbättring här, har blivit bättre på att uppdatera, så känns det iallfall! Lillis ska "bädda" ner mig i soffan snart, vi ska nämligen se på en film, spännande jag ska låta Lillis välja film. Så fort Lillis kommer ut ur toaletten bara.Nu ska vi mysa med en påse chips! Vi hörs!



Kvällens:
Vi åkte till Bagis för att hämta Lillis saker & ting, sen satte vi oss på gungorna med varsin läsk, det kändes som om vi blev höga, adrelinet pumpade och vi blev genast hyper, Lillis börjar sjunga(skrika) ERE EFTERFEST PÅ ERAN BALKONG!? till några som stod på en balkong och "efterfestade"? Ja hängde med & plötsligt skrek vi ut låttexten, gosh vad kul det var! Vi behöver inte "cola", fast vi var dock sugna på det hehe...

JUSTE! Måste tacka er för att ni tar er tid & kommenterar och delar med er av era åsikter, jättekul att ni kommenterar, ni är jättesöta! :D

Ha en underbar fredagskväll!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0