inte på humör!

Läs  rubriken. Sant så sant. Har damp/adhd just nu. Minneskortet från kameran vägrar fungera så kan inte ladda över några bilder, bilder som jag faktiskt ansträngt mig för att ta. Plus att jag har jävligt ont i näsan. Den är svullen & den skiftar i färgerna blått och grönt. Fick en nock. Gjorde jävligt ont, hade is på näsan till en snubbe på kvällis sa att man förstör hudcellerna om man har isen direkt på huden och att man måste ha tyg emellan isen & huden. Blev ännu mer orolig (med  tanke på min redan svullna näsa). Då fick jag damp och stack hem. Förresten nocken fick jag av misstag. Trodde verkligen inte på den här " Fredag den trettonde" skiten, blablabla, tills idag alltså. Nästa gång den dagen inträffar kommer jag stanna hemma i sängen hela dagen. MEN den här dagen är inte slut än, vilket betyder att jag med min vanliga otur +  "fredag den trettonde" oturen så kommer taket i mitt rum rasa ner på mig när jag ligger i min säng och sover så jag dör bland rasmassor & betongbitar. Underbart. Snälla, snälla låt det  hända...


Är allmänt sur & osocial nu så om jag är kall/dryg, så vet ni att det är pga min näsa. Som btw kommer vara en klumpnäsa den resterande delen av mitt liv (inte länge till hoppas jag!!)eller till den dagen jag blir påkörd av en bil och dör, eller vem vet, taket kanske rasar ner på mig redan ikväll!


MVH
Bitterfittan/emot (-.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0