hål i öronen

Jag kom hem för 3 tre timmar sedan, kanske mer. Är inte helt hundra på vilken tid, men tror inte det är så viktigt. Jag åkte som sagt in till stan, jag tog hål i öronen, mitt tredje och fjärde hål, det gjorde skitont i några sekunder sen kände jag ingenting, det blev iallfall jättefint! Fick små blommer som örhängen, vill genast ta fler hål men det får bli som det blir. Jag löpte ett par jättefina vantar på Monki ocksp, dem är svarta och stickade. Det här paret ska Rodrigo inte få! Haha.

Min Ipod funkar nu btw, har saknat den trots den korta tid den inte fungerat... Imorn ska jag till skolan, vi har hemkunskap på morgonen, hurray! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

That's awesdome sexy... They probably look gorgeous !! Take a pic of ur ear, me wana c :D



Tq mi carina <3

2009-11-26 @ 11:48:02
Postat av: Miss. Chocolate <3

oh yea... The coment was from ur lover ;)

2009-11-26 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0