goodnight, travel well

Jag vill skriva av mig. Jag vill skriva ner alltjag stör mig på & ogillar. Men jag kan inte. Bara för att ni läser.

Det var länge sen jag kände mig såhär... ? Jag vet inte hur jag känner mig. Känner mig arg ena stunden, sur stunden efter, sen glad eller tvärtom. Ibland vill jag skrika ut all min ilska, alla svordomar jag kan. Ibland gråta. Men det här kan inte knäcka mig. För jag vet inte vad som gör att jag känner mig såhär tom(?) Allt är så  stressigt just nu, har jättemånga saker att tänka på och speciellt mina vänner. Och jag menar vänner. Inte kompisar, Jag kännner en klump i halsen ibland. Men jag ska inte gråta. Jag har inget att gråta över, jag har inga skuldkänslor alls. Jag gör och säger vad som faller mig in, ångrar jag mig så gör jag det och det kan jag inte säga emot. Jag kan säga direkt nu att jag vet att jag har förändrats, jag är inte längre som jag var förut. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig. Jag har min egen uppfattning och mina vänners att tänka på. Om någon säger något taskigt till mot så är det klart jag gör något. Annars inte. Det stör mig inte ett skit. Tyck vad du vill, men låt mig vara. Låt mig slippa se dig om du snackar skit. Ogillar du mig? Ok then, why the fuck are you here ?!Och JA, jag snackar också skit, jag nekar inte och jag skämms inte för det. Alla snackar skit hur snäll man än är. Alla har sina fel men alla har just det felet, alla är födda med skitsnack i munnen, ingen kan neka till det. Det är ingen anledning till att jag känner mig såhär. Skolan? många läxor och prov. Javisst jättejobbigt men det klarar man med eller utan klagomål. Pallar man inte så gör man sitt bästa. Vilket jag gör, kanske inte antränger mig så mycket som jag skulle kunna göra men jag gör så mycket jag orkar.
Jag har många tankar i mitt huvud, jag har mycket att tänka på. För mycket känns det som. Måste reda ut lite saker men jag kan inteOmöjligt är ett ord som beskriver mitt liv perfekt! Death here i come!


 Nu ska jag gå & duscha, bloggar mer imorgon det är jag säker på. Om jag pallar då.
Godnatt'


Kommentarer
Postat av: jocke

shit bibbel :P känner att lite i det e mitt fel inte helt säker sa ju till dig att du har blivit anerlunda eller hur det nu är du kanske skiter i men sa det på ett snällt sätt ibland kanske det inte e dåligt att förändras men ibland e det de vet hur jobbig du har det med allt men man får göra så gått det går med allt rätta sakt

2009-11-12 @ 00:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0