ftw/wtf

Dagen har verkligen sugit. Eller inte dagen men kvällen har sugit. En mycket komplicerad evening. Måste tacka Mariam för vår underbara lunch idag. Tack Mariam i love you. Hade verkligen kul. Men efter att klockan slagit ungefär 6 blev allt bajs!

Fick inte tag på min stenålder-mamma, hade inget busskort. Missade bussen när jag väl fått busskortet. Överbefolkad buss. Knock på näsan... HATAHATAHATA!

Nu ska jag måla mina naglar svarta och sörja över min näsa och tänka tillbaka på alla mörka stunder jag har upplevt tidigare i mitt liv... bara för njutningens skull!


//emofittan!


(ja, jag vet vad "emo" är. Tycker bara om att kalla mig själv för "emo")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0